BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


torsdag 28. mai 2009

Tøff potteskjuler




Idag tok jeg bilde av en tøff potteskjuler som jeg fikk fra trivelige kollegaer. Jeg fylte den med en eføy (som er på sommerferie fra stua mi)og en busknellik, som jeg tror vil vokse seg rød og fin. Så gleder jeg meg til det gode været som er forespeila. Det blir bra etter noen kalde dager. Dessuten er fredagen min dag- fridag :-)så langhelg på hytta med 2 småpiker-
Jeg ønsker god langhelg til alle som er innom bloggen min!

5 kommentarer:

  1. Ja, den potteskjuleren var skikkelig tøff!
    Det blir sikkert en hyggelig pinse med små piker på besøk. Kanskje dukker jeg opp i morgen kveld, da møtes vi vel.
    God pinse til deg!:-)

    SvarSlett
  2. Søte potteskjulere,
    Vil ønske deg en riktig fin pinsehelg
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig potteskjuler!!
    Så kjekt å få slike ting i gave:o)

    ha en fin pinsehelg:o)

    SvarSlett
  4. Takk for trivelig kommentar i bloggen min og så koselig at du vil følge meg!:) Håper du får en fin pinsehelg!

    SvarSlett
  5. Flott potteskjuler! Med flotte blomster. Fint å pynte litt i godværet. God pinse til deg. Hilsen Margit.

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)