BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


tirsdag 12. mai 2009

12.mai

Jeg sjønner at jeg ikke er utlært i bloggerfaget. Det har ikke vært mulig å skrive kommentarer på innlegget mitt. Men nå tror jeg det fungerer! Så vær så god- skriv gjerne kommentarer,- det hadde vært riktig så hyggelig. Komitemøtet ble unnagjordt på ei lita halvtime. Hadde et arbeidfordelingsforslag som de andre syntes var ok, så da gjenstår det å sette teorien og arbeidslistene ut i livet på søndag. Det meldes godt vær og det ser jeg virkelig fram til. Ellers er det mye på gang. Bursdagsfeiring i morra, hyttesalg på lørdag, regulering av bmi-indeksen ;-)Når det gjelder det siste så vil jeg presisere at jeg ikke er nord- trønder! Det ble sagt på radioen at nordtrønderen strever med å holde vekta. At de har hatt en dramatisk endring på det området de senere åra, og jeg presiserer at jeg er sør-trønder, men likevel, jeg jobber litt med nordtrøndersaken, og har vel ikke vondt av en liten regulering av bmi.

8 kommentarer:

  1. DU trenger ikke noen regulering der, nei!
    Du er travelt opptatt, skjønner jeg.
    Nå har du endret både bildet ditt og opplysningene litt. Du blir fort en dreven blogger, skal du se.
    Lykke til!:-)

    SvarSlett
  2. hei, ja det blir litt etterhvert her nå, dette er gøy. Ser at du har hatt en tøff dag. Men takk likevel for oppmuntringer og gode råd

    SvarSlett
  3. Velkommen som blogger!
    Du skal se du blir helt "hekta" om en stund:)
    Hilsen Turid;)

    SvarSlett
  4. Gratulera so masse med blogg.....detta er moro, veit du.

    SvarSlett
  5. Hei
    Og velkommen i bloggverden. Her er det riktig koselig må du tro, så eg håper du liker å vere her.
    Ønska deg ein fin dag, kansje du har lyst til å titte innom min blogg :) Du er velkommen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Velkommen til bloggeland! Skal bli koselig å følge deg på ferden:o)

    SvarSlett
  7. Hei og velkommen som blogger. Syns det var så fint navn du har lagt på bloggen. Brita i skogen, blomsternavn. Det er jo det noen kaller St. paulia,. Veldig bra. Ser at du har det travelt for tiden, sånn er det vel når en har ansvar for at norges bursdag skal feires på en fin måte. Ha en god dag og lykke til med forberedelsene. Hilsen fra Margit.

    SvarSlett
  8. Velkommen kjære blogger:) Gøy med blogg, og ikke stress. Legg inn ord og annet når du har lyst. Ikke la det bli noe du bør!!! Lykke til!!

    klem fra meg

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)