BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


torsdag 21. mai 2009

Gullkorg og eggeplomme





Oisann, dette ble feil vei igjen. Men la gå- mens eggeplommeblomsten og gullkorga lyser opp idet gule bedet mitt, sitter jeg ute i sola og nyter våren. Skogen er nærmeste nabo, og fuglesangen er ganske intens nå. Hørte faktisk gjøken også idag. Kjempeskoslig. Jeg liker å reise, gjerne til utlandet. Men ikke i mai! Da er hjemme best. Dessuten er det deilig med disse alltid like kjærkomne fridagene midt i uka.. Hvis jeg får velge, tror jeg nok at jeg velger mai gitt..

3 kommentarer:

  1. Disse har jeg og i hagen. De lyser fint opp i bedet.Flott hos deg, står der som småsoler og skinner. Ha det godt. Klem fra Margit.

    SvarSlett
  2. Enig med deg! Mai er best,- iallfall når været er slik som nå!
    Fine blomster hos deg. Det er så mye fint på denne tiden å se.
    Jeg har ikke hørt gjøken enda.....
    Ha ei god langhelg!:-)

    SvarSlett
  3. Jeg liker godt de gule solene, klipper du de helt ned så får du en blomstring til i sommer
    Klem

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)