BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 5. oktober 2009

Pulsvarmere-nå igjen..




..jovisst vil jeg blogge om enda et par pulsvarmere.. er det ikke høst kanskje, og kaldt på fingrene..?Disse har jeg strikka av tynt alpakka garn med pinne nr 2. Jeg må innrømme at jeg bruker de innendørs om dagene, både ved pc`en og med strikketøyet, de varmer utrolig godt.


"Tru ingen som seier at det gode livet kjem seinere-
livet kjem ikkje -livet ER.
Hold om og hold av -og ha det litt bra kvar einaste dag.~"

12 kommentarer:

  1. Så flotte pulsvarmere, Brit! Er det egenkomponert mønster?? Stilige er de! :) Og så moro å finne "gamle kjente" her i den store bloggverdenen ;) Fra en mormor, - til en annen!

    SvarSlett
  2. Nydelige pulsvarmere og nydelige ord ;)
    Ha en trivelig kveld!

    SvarSlett
  3. Fine pulsvarmere du strikker. jeg skal kjøpe meg noen i morgen, for de ser så herlig ut.
    Tar alt for lang tid å strikke for meg. Er mere sånn sneglefart på min strikking.
    Gode kloke ord du har skrevet.
    Nyt kvelden.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  4. Flotte pulsvarmere i fine farger, eg synest og det er kjekt å strikke pulsvarmere!! Og det var kloke fine ord du har gitt oss i dag:))

    SvarSlett
  5. Hei, sitter i Juliaca,Peru og leser bloggen din. Har i dag vært og sett på livet i byen her, og klatret opp til Christo Blanco (en Kristus-statue) over byen, ca. 150 høydemeter. Brukte 10 min på turen og fant ut at formen er god (er på 3.850 moh). Dette var testen før turen til El Misti på 5.822 moh. Ha det bra. Rag

    SvarSlett
  6. Kjempefin farge og mønster på de pulsvarmerne!

    SvarSlett
  7. Hei, tusen takk for kjempe hygglig kommentar på bloggen min. Det er kjempe koselig om du vil følge bloggen min så det er bare å kjøre på :) Utrolig morsomt å få slike hyggelige tilbakemeldinger. Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  8. Takk for trivelig besøk og hyggelig omtale av bloggen min. Koselig at du vil følge den. Er jo tross alt gøy å vite at noen har lyst til å lese den ;)
    Kikker innom igjen senere, jeg.

    SvarSlett
  9. Takk for besøk og velkommen som følger av min blogg.
    Flotte pulsvarmare du har laga. Har lenge tenkt eg skulle strikka nok liknande.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  10. Kloke ord hos deg!!
    Så fine pulsvarmere og alpakkagarnet er populært ser jeg!!
    det må være godt å strikke i!!

    ha en fin lørdagskveld:o)

    SvarSlett
  11. Flotte pulsvarmere. Jeg skal strikke et par til søsteren min til jul. Hadde tenkt å strikke dem i nettopp Alpakka. Hun er en frysepinn så det må vel passe bra. I dag har jeg klippet ned tre busker i hagen; deilig å få det gjort. I morgen er det bærbuskene som står for tur.

    Ønsker deg en fin lørdagskveld. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  12. Flotte pulsvarmere, akkurat de fargene jeg liker. Tusen takk for titten hos meg. Takk for kuselig kommentar. God helg til deg og.
    -Margit-

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)