BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


søndag 11. oktober 2009

Et rosa innlegg



Dette er først og fremst mitt bidrag til rosa sløyfeaksjonen. Oktober måned er kreftforeningens aksjonsmåned. Vi kan støtte aksjonen på flere måter. Bl.a. ved å kjøpe produkter hos en av de 24 sponsorene.
Hvert år rammes nærmere 3 000 kvinner i Norge av brystkreft. Det betyr at hver tiende kvinne blir rammet i løpet av livet. Heldigvis har kurven flatet ut, økningen i antall tilfeller og antall som dør av brystkreft øker ikke. Takket være forskning overlever stadig flere av de som rammes.
Jeg mistet ei tante i brystkreft, og mest sannsynlig vil den ramme flere vi kjenner i årene framover. Jeg støtter aksjonen. Kanskje jeg går å kjøper en rosa sløyfebukett hos MesterGrønnpå mandag?

4 kommentarer:

  1. Hei du!
    så koselig at du stakk innom bloggen min. Du er velkommen tilbake når du vil.
    Ser du er glad i hage,roser og andre blomster. så koselig hus du har. Inngangspartiet er kjempefint.
    klem

    SvarSlett
  2. Hei, så kul at hitte deg her ute. Jeg har vart en tur inom din hage også og kikket, så mye fint :) Rosa sløyfer borde vi nokk alle stille opp på, blir nokk en blomsterbukett til uken hos mester grønn her og. Grøsser litt, leste huggorm, og dem liker jeg IKKE, håper du ikke la in en bilde..Skal bli kul å følge deg videre :) Ha en fin mandag.

    SvarSlett
  3. Flott at du er med med rosa innlegg;) Den var virkelig rosa og vakker! Det er viktig dette for oss alle;)) Klem til deg og ha ei fin uke!

    SvarSlett
  4. Flott bilde!!
    Dette er en viktig sak!!
    Ha en fin kveld og en god ny uke:o)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)