BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


søndag 25. oktober 2009

Happy birthday



Idag skal vi feire Emilies 4årsdag. Jeg har strikka denne telemarksgenseren i sisugarn m pinnenr 2.5-3. Fargene er koks og rosa.



Sokker måtte jeg selvfølgelig strikke av garnet som ble igjen. Legg merke til at jeg har strikka inn initialene hennes, dette gjør sokkene mer personlig pluss at det er praktisk når hun har de i barnehagen.



Sist helg hadde jeg besøk av Emilie, og her kommer helgas beste replikk:
Emilie: Mommo, kan jeg få se på "to godenaboer?" Mommo: Nei, jeg tror ikke det er "to gode naboer" på Tv`n akkurat nå
Emilie(mens hun slår oppgitt ut med armerne): Jammen mommo, du må jo gå på "You tube"!!
Der ble jeg satt grundig på plass, gitt.
Gratulerer med dagen, Emilie!
Nå har jeg registrert meg på http://bloggurat.net/minblogg/registrere/1bfa6a4edc64e9100e4a651d0fe89c9ec717a03a

15 kommentarer:

  1. FOR ein fin presang....og sokkar med initialer på..det må vere supert.
    God sundag til deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til snuppa!
    Kjempeflott presang du har laget til henne.
    Det blir nok populært.
    Ha en fin søndag; og kos deg!:-)

    SvarSlett
  3. nydelig du har strikket,er jo telemark dame jeg,bor i arendal nå.aldri vært her før.men ble et hygelig besøk.kommer igjen
    ha en fin søndag.
    fra sylvia

    SvarSlett
  4. Dette var en ny og koselig blogg for meg. Tusen takk for kommentar på bloggen min. Genseren og sokkene var utrolig fine, likte fargesammensetningene :) Ønsker deg en riktig fin søndag :)

    SvarSlett
  5. Nydelig genser. Ja de små vet å benytte seg av de mulighetene som finnes :D

    SvarSlett
  6. Emilie blir kjempefin i den nye genseren, det er jeg sikker på;)) Sokkene blir en slager, praktiske i barnehagen, med initialer som ikke forsvinner så lett;)

    Så flott at du stakk innom hos meg, så kan jeg komme til deg, for her er det trivelig ser jeg. Kommer gjerne igjen!

    SvarSlett
  7. Ja de kan få det sagt, de små! Måtte le for meg selv og lese det høyt for mannen min! Artig! De får med seg mer enn en tror.
    Genseren ser flott ut! Og så artig med de sokkene! Blir nok stor stas å få på seg dette.
    Tusen takk for din kommentar på Elefantene mine. Neida, jeg har ikke bodd i Afrika, men har en jente som, en tid, var en ivrig samler. Smykket er en gave fra tante og onkel da de var på ferie. Ønsker deg en fin uke.
    -Margit-

    SvarSlett
  8. For en herlig replikk ! De barna som vokser opp i dag har en annen hverdag enn det vi hadde, det er både på godt og vondt! Ha en fin kveld ! Klem

    SvarSlett
  9. Hei:0)
    Tusen takk for koseleg helsing inne hos meg. Så flott blogg du har, hit kjem eg ofte. Eg legg deg til i lista mi eg. Ser du likar å strikke, så då er vi TO. Nyt dagen
    Stort smil frå Lill

    SvarSlett
  10. Vilken otroligt vacker tröja och sockor!
    Önskar jag hade tålamod att sticka sånt.
    Ha det gott! //BiZen

    SvarSlett
  11. Vilket härligt stickesett och intialer var verkligen lurt, saker och ting blev ju gerne borte når barnen var små.. en liten trøst, jeg hadde ikke tenkt i baner av you tube, jeg heller ;)

    SvarSlett
  12. Hei og takk for kommentaren inne på bloggen min. Klart du kan være med på sokketrekningen. Skulle bare mangle. :)

    Det er så fint når jeg finner nye blogger å lese, her inne var det masse fint og koselig. Jeg likte spesielt de pulsvantene i alpakka på p. nr. 2. Lurer på om jeg noensinne vil bli tålmodig nok...?

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  13. Hei!Takk for kommentar inne hos meg!Artig navn på bloggen din,jeg har faktisk Brita i skogen,jeg var på jakt etter den lenge før jeg endelig fikk tak iden.Har den rosa utgaven,håper bare den vil blomstre neste år også.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  14. Hei. Gratulerer med skjønne Emilie sin bursdag. Herlig genser og sokker du har strikket til henne.
    Ja YouTube ja, kjenner til den, mi lille frøken på 3 elsker også den. Dora er hennes favoritt for tiden.

    Nyt kvelden.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  15. Er bare innom for å ønske deg en god helg!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)