BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


torsdag 10. desember 2009

Julesokker

Dette er julesokker som jeg fant oppskriften til her. De er strikka i sterk alpakka og ble riktig koslig synes jeg.

Om det bli julegave til noen..? Hmmm.. kanskje...



Dette er nok rett og slett en julegave, men ettersom den heldige ikke har knekt lesekoden enda, tar jeg sjansen på å legge den ut på bloggen. Initialene er strikka inn slik at de skal være grei å finne igjen i barnehagen..



Måtte ut å tenne lys på trappa. Før adventsgjestene mine kommer..

Ha en fin onsdagskveld!

Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. heisann...kjempesøte julesokker..:)

    SvarSlett
  2. Hei.Riktig fin julesokker.Kjempe fine.Det er så fint med rødt og hvit.Så koselig utenfor døra di.Koselig å komme på besøk når for en sån koselig velkommst.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Hei.
    Koselige julesokker.
    Jo vaskemaskinen er friskmeldt . min yngste sønn holdt på i mange timer i går kveld .
    Han måtte omtrent demontere hele maskinen.
    Blir spennende å se om det holder. men foreløbig er jeg reddet.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. ååå så skjønne jule sokker,flink du er,
    kan ikke strikke sokker jeg,klarer ikke helen..
    så fine bilder.
    kos deg med besøk.klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Det var noen flotte sokker, med så fine julefarger og mønster. Tenker mottaker blir glad for en slik gave.

    SvarSlett
  6. Å, so flotte julesokkar.....nett rette fargane.........freistande å gå i gang med slike......
    God helg til deg!!!!

    SvarSlett
  7. De var jo bare så lekre.Riktig julesokker. Du er flink.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så fine sokker, det er en skikkelig fin gave! (om du klarer å gi den bort da;))

    SvarSlett
  9. Det var virkelig julesokker!
    Hadde det vært tid skulle jeg prøvd meg på disse! Kos deg videre i adventshelga som kommer! Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  10. Kjempefine sokker du har strikket! Og så lurt å strikke inn bokstavene!
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  11. Vilka fantastiska strumpor, so nice mösnter.
    Trevlig helg.

    SvarSlett
  12. Åååå så fine og koselige julesokker du har strikka, må vere ein super gave å få!! God helg til deg:))

    SvarSlett
  13. Tusen takk for fine ord :o)
    Så koselige sokker du har strikket!!
    Det med initialene var så smart!!
    Jobber i barnehage og vet hvilket problem det kan være å finne riktig eier!!

    Ha en fin helg og kos deg Brita :o)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)