BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 30. desember 2009

Godt nytt år

Vil gjerne ønske alle mine bloggvenner et godt nytt år. Takk for inspirasjon, glede og overraskelser ved å bli kjent med så mange i 2009. Håper vi alle får mange hyggelige bloggeopplevelser også i det nye året!



Jeg elsker konkurranser og tok derfor refleksjon-sigrid sin utfordring på strak arm. Alle svar skal begynne med forbokstaven i navnet mitt.
I tillegg skal jeg utfordre 4 andre til å ta den.

Navnet ditt : Brit
Ord på 4 bokstaver : Bank
Guttenavn : Brage
Jentenavn : Borghild
Yrke : Bonde
Farge : Blå
Noe du kan ha på deg :Bukse
Mat : Blåbærpai
Noe på badet : Badeand
Et sted : Bornholm :-)
Grunn til å komme for sent : Barnegråt
Noe du roper: Bøh..
Filmtittel : Bond, James Bond
Noe du kan drikke :Blåbærjuice
En musikkgruppe : Beatles
Dyr : Bisonokse
Gatenavn :Blåklokkevegen
Bilmerke : BMW..
Sangtittel : Blåmamm, blåmann
Et verb : Blogge.. :-)
Noe du gleder deg til i 2010: Badestamp på hytta..eller kanskje bare tegninger av den til å begynne med..

Jeg utfordrer Mormors verden, Anne Gretes verden, Ninas blogg og AnnToves blogg. Fordi dere har blogger som jeg liker å følge, og fordi jeg har lyst til å bli litt bedre kjent med dere..Hvis dere har lyst da :-)Utfordre gjerne 4 nye bloggere..

14 kommentarer:

  1. Så flott bilde du fikk,kjempefint!
    GODT NYTT ÅR!

    SvarSlett
  2. Den utmaningen klarade du fint! Gott nytt år :)

    SvarSlett
  3. Kjære deg ! Takk for alle hyggelige kommentarer dette året ! Ønsker deg av hele mitt hjerte et GODT NYTT ÅR ! Stor nyttårsklem fra Bestemor Drillo;)

    SvarSlett
  4. Hei.Vi har samme første bokstav kjekt B...ØNSKER DEG OG DINE ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  5. Vill önska dig en fin och skön dag och ett gott nytt år! //BiZen

    SvarSlett
  6. Ønsker deg et riktig godt nyttår.
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg takker for dette bloggåret. Ønsker deg og dine en fin nyttårsfeiring og Godt Nyttår. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  8. Du er et koselig bekjentskap i bloggverdenen.Takk for dine fine kommentarer på min blogg. Ønsker deg en fin kveld og et riktig godt nytt år.
    Nyttårsklem fra meg.

    SvarSlett
  9. Hei, takk for utfordringa :) mi første...artig.
    Ynskjer deg eit godt nytt og produktivt år.

    SvarSlett
  10. Godt nytt år til deg også :)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hyggelig bloggvennskap i året som er gått.

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår!

    Klem Tino :)

    SvarSlett
  12. Hei:o)
    Riktig Godt Nytt År til deg og dine. Håper det nye året blir godt for oss alle, og at vi pratast ofte på bloggane rundt om i 2010.
    Smil frå Lill

    SvarSlett
  13. Godt nyttår til deg og gemalen, kjære mormorkollega :) Håper det nye året bringer mange koselige strikke- og bloggestunder!
    Utfordringen er tatt!! :))
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  14. Hei! Takk for koselig innlegg hos meg. Fant mye spennende som gjorde at det kriblet litt i det kreative hos meg også her inne. Gleder meg til å følge med hos deg ;o)
    God klem fra Smula

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)