BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


tirsdag 29. desember 2009

julegaver


Jovisste ble denne genseren som jeg viste i forrige innlegg ferdig til jul.. og den ble veldig godt mottatt! Det var mottageren som betemte fargene, og jeg syntes det ble riktig bra med rosa innslag i det tradisjonelle hakadalmønsteret.





Må også vise dette bildet som jeg selv fikk i julegave.
Denne høsten har på mange måter vært spesiell for meg, og det varma derfor godt å få dette bildet med broderte, kloke ord.




Posted by Picasa

Jeg fikk en award i mellomjula ifra mormors verden. En veldig hyggelig blogg som jeg setter stor pris på.

12 kommentarer:

  1. For ein nydeleg genser...
    Du er flink!!
    Og bilete var veldig talande..

    SvarSlett
  2. Ja ikkje berre vart du ferdig og i tillegg vart genseren kjempefin!! Den har du all grunn til å vere stolt av, ha ei fortsatt fin romjul:)

    SvarSlett
  3. Det var en utrolig pen genser, fargene var perfekte;) Bildet har kloke ord og fint motiv! Ønsker deg en flott dag i morgen!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Flott gensar!
    Kjekt å få ein slik presang med so masse arbeid bak.........
    Fint bilde du har fått.
    Ha det so bra!

    SvarSlett
  5. nydelig genser.å herlig bilde du fikk med visdoms ord så sanne så sanne...
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei.Riktig fin genser og kjempe fint bilde.Ønsker deg en riktig fin Romjul videre.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  7. Lækker genser i flotte farger og mønster. Ønsker deg og dine fortsatt noen fine romjulsdager og ei flott nyttårshelg!

    SvarSlett
  8. Det ligner litt på et ordtak av Gandhi som jeg har liggende på siden min.Syns det er sanne ord det der.Fin genser også du.
    Klem til deg

    SvarSlett
  9. âr det Hakadalsmönster det heter, flott genser blev det, jag tycker dom norska tröjorna med mönster på oket är dom finaste. Fastnade för ordtaget redan i headingen, så frö idag för morgondagens blomster, riktigt tänkvärt :)

    SvarSlett
  10. Takk for koslig kommentar på min blogg. Mtkje fint å sjå i strikk hos deg. Kunne nok fått det til, men det blir liksom ikkje med meg lenger...... God nyttårsfeiring !!

    SvarSlett
  11. Så utrolig fin genser du har strikket. Koselig blogg du har

    SvarSlett
  12. Veldig fin genser. Det er ikke så rent få arbeidstimer som må ligge bak den, vil jeg tro. Fine og utradisjonelle farger. Ønsker deg et riktig godt nyttår!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)