BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


søndag 20. desember 2009

Det nærmer seg..

Denne genseren er strikket i smartgarn, mønsteret er hentet fra sandenes` tilfjells katalog. Jeg er ikke så glad i monteringsarbeidet, men noen ganger er det nødvendig når det er slik at strikking er en hyggelig hobby, men rekker jeg å bli ferdig før jul da..?


Lillebror er ihvertfall i rute med årets sild i tomatsaus



Det er 4. søndag i advent og jeg ønsker at alle får noen fine og ikke for stressende disse siste dagene før jula setter inn for fullt..
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Det var en skikkelig stasgenser.Det må være litt av en jobb å sy sammen det hele.Det har jeg aldri klart. Foresten er det lenge siden jeg har strikket en genser.holder meg til småsaker. Julesild da gitt.Du er kjempeflink.Jeg har kjøpt på butikken.Takk for dine koselige kommentarer inne hos meg.Det er så kjekt.
    Søndagsklem til deg

    SvarSlett
  2. Hei. Å for en nydelig genser, kan skjønne du blir ferdig til jul. Du er så flink, skulle ønske det var meg...
    Og den silda såg da også himmelsk god ut. Kos dere med de siste førjulsdagene.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. en kjempefine genser du har strikket!!
    Du klarer nok å få den ferdig til jul du!!
    Håper din sønn kommer seg vel hjem....været skal roe seg nå så det går fint!!!
    Ha en fin kveld Brita

    SvarSlett
  4. Klart du får ferdig den nydelige genseren, bare ta deg tid til det du ;) Tomatsilda ser lekker ut kan du hilse og si! Ha en fin og trivelig kveld;) Klem!

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe fin genser.Å montere er ikke det kjekeste jeg gjør.Så koselig da att sønnen din bor i Kristiansund min bardomsby..Ønsker deg en riktig fin førjulsMandag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  6. Titter innom for å ønske deg GOD JUL !
    Juleklem fra bestemor Drillo;)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)