BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


lørdag 22. august 2009

Polly Jean sokker




Jeg har blitt inspirert av mange strikkeglade bloggister. Dette sokkeparet som er strikket med Senja garn og pinner 2.5 er et resultat av det. Det er henta fra Polly Jean sine sider, med en litt personlig vri.. Nå om dagene er det dårlig med strikking, da ryggen har slått seg vrang, og jeg ikke kan sitte i samme stilling lenge. Men det går kanskje ann å gå å strikke? Eller ligge på ryggen? Fysioterapeuten min sier a det er håp, ryggen min blir nok bra, så da må jeg vel være tålmodig å gjøre som han sier..

6 kommentarer:

  1. Det var da noen utrolig fine sokker!
    Og den oppskriften i tidligere innlegg jeg har aldri prøvd eplepai med havregryn før,men det skal nå prøves. Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Hei.Virkelig fine sokker du har strikket.Håper att du blir bra i ryggen snart.Ha en riktig fin helg.Bodil

    SvarSlett
  3. Hei:)så fine sokker du har strikka,og fin blogg har du også,tusen takk for at du vil følge bloggen min,da vil eg følge din også:)

    SvarSlett
  4. Så flotte disse sokkene var! Kjempekoselig at du blir med i trekningen min. :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Dette var noen flotte sokker!!!
    Her i huset elskes tykke strikkesokker:o)

    ha en god bedring...ikke noe særlig å være dårlig i ryggen!!!

    SvarSlett
  6. vilka fina sockar och härlig blogg du har. Jag lägger till dig i min bloglista.

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)