BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


søndag 9. august 2009

Georginer..





Her i huset er det laber stemning etter det store Rosenborgtapet (og så mot Molde da..) det er meldt at godværet er over for denne gang.. og det er søndagskveld. Men jeg henger ikke med leppa for det- har enda ei uke ferie nemlig, dessuten var jeg ute i georginerbedet og fant denne kaktusgeorginen som jeg knipsa. Som jeg har nevnt tidligere, er georginer min favorittblomst.En kan bli i godt humør av mindre.

Ha ei fin uke :-)

3 kommentarer:

  1. Fine georginer du har!!
    Satt ned hvite og rosa i år men der kom ikke noe opp :o( Så nå er det bare mine gamle røde som står i blomst :o)

    ha en fin kveld....og kos deg:o)

    SvarSlett
  2. Ikke heng med hodet, Rosenborg kommer sterkt tilbake. (tror jeg da!)

    SvarSlett
  3. Det er koselig at du vil følge meg!
    Klem!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)