BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


søndag 21. juni 2009

Pil





Idag har jeg stått på stand for det lokale hagelaget. Vi solgte mange sommerplanter, stauder, inneplanter, busker og trær.. Jeg falt for dette piletreet. Det er fletta sammen av 5 pilstammer, og kommer med masse nye skudd i toppen. Den skal jeg passe på å stusse etterhvert slik at jeg kan forme toppen slik jeg vil. Foreløpig står den i en kurv på terrassen, før jeg bestemmer meg for hvor i hagen den skal settes ned..

3 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for hyggelige komentarer fra deg
    Det ligger en utmerkelse til deg
    på bloggen min

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert fint å ha i haven.
    Jeg har ikke satt ned det jeg kjøpte enda ,får se i mårra.Ønsker deg en fin uke.
    Hils til mora di å takk for kommentaren,hun må begynne å blogge hun også.Hils henne å si det.

    Klem fra meg!!!

    SvarSlett
  3. Pil, du! Det er spennende. Du får vel til den også, du!
    Nå kan jeg fortelle at bildet på ditt forrige innlegg vises, og jeg ser også den ekle ormen......
    Ha ei flott uke!:-)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)