BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


fredag 19. juni 2009

Hoggorm!!

Idag på fridagen min gikk jeg meg en tur til Simabakklumpen (en liten halvtimes gange fra vegen) Midt på stien fikk jeg øye på denne hoggormen. Jeg har ikke sett hoggorm på mange år, faktisk har jeg sett hoggorm bare en gang tidligere. Jeg gikk forbi den, og da jeg kom tilbake en halvtime senere lå den fortsatt å venta på meg.
Ps. Gratulerer Even, med 20-årsdagen..


1 kommentar:

  1. Dessverre kunne jeg ikke se bildet av ormen.
    Men fy for et fælt dyr! Det er det verste jeg vet å treffe på. Jeg har heller ikke sett den så mange ganger, heldigvis. Men mange nok.
    Ha ei god helg, og pass deg for denne skapningen!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)