BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


tirsdag 9. juni 2009

Jeg tok utfordringen fra hverdagsgodteri






-og svarer på spørsmål her og nå:


* Hva er du opptatt av for tiden? At yngstegutten kommer hjem på sommerferie i morgen..
*Hva har du på deg i dag? Dongeribukse og blå t-skjorte

*Hva skal du spise til middag? Det blir nok pasta imorra, favorittmaten til yngstemann..
*Hva vil du gjerne lære deg? Vil gjerne lære mer om blogging

*Hva hører du på akkurat nå? Kveldkåseri på P1
*Hvordan er ditt favorittvær? Sol og sommer

*Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å gå fra Nedalshytta-Storerikvollen i sommer

*Hva syns du om den personen som tagget deg? Hun virker koselig, hun blogger om mye forskjellig som jeg liker

*Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært? Det må være et sommerhus, på sørlandet, kanskje..

*Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? En kopp rabarbrasuppe..

*Hva vil du gjerne bli kvitt? 5-6 kilo..

*Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Til sommerhuset på Sørlandet, kanskje- det er jo ferdig innredet..

*Hvilket språk vil du lære? ..Hadde vært skøy å kunne snakka fransk

*Hva ser du etter i en venn? Snill, humor, direkte og til å stole på..

*Hva slags musikk liker du? Gospel, viser, men også noe med fart i
*Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Lilla sommerskjorte

*Hva er drømmejobben? Nå på sommeren (når det ikke regner)kan jeg tenke meg å jobbe ute. Gartner kanskje, eller bonde.

*Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? Garn til forskjellige strikkeprosjekter..

*Beskriv stilen din? Litt hummer og kanari. Liker å ha ting som betyr noe rundt meg, og alltid blomster på bordet nå på sommeren

*Hva var det siste motebladet du leste? Hva er det…?

*Den siste cd-en du kjøpte? Kjøpte siste cd av Odd Børresen- og gav den til mannen min, han liker sjø og filosofi

*Hva hørte du på da du ble tagget? Ingenting.

*Hva vil du akkurat nå? Blogge, strikke, drikke rabarbrasuppe og snart er det jo landskamp..

Jeg utfordrer Anne Grete i anne-gretes-verden og Brit på britsinblogg til å ta denne utfordringen..

2 kommentarer:

  1. Hjelp!! Jeg liker ikke slike utfordringer, men det kunne ikke du vite, for du er jo ny her....
    Men jeg skal prøve å ta den, men ikke øyeblikkelig. Må tygge litt på den der.....

    SvarSlett
  2. Jeg har en award til deg på min blogg for utmerkelser:
    www.bkverndal.blogspot.com
    Det står at den skal gis videre til 15 stk. men det tar du ikke så nøye. Du gir den til hvem du vil.
    God helg!:-)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)