BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


torsdag 4. mars 2010

Tvillingsokker

Tvillingfødsel, tvillingvogn, tvillingbesteforeldre, tvillingditt og tvillingdatt. Alt må ganges med 2, også gledene:-). Vi som skal i barselvisitt måtte selvfølgelig lage tvillingsokker. Foreløbig finnes rikelig alpakkagarn på lageret, så det er bare å velge, legge opp og strikke..Gode, varme, myke babysokker. Sokkene måtte jo bli litt forskjellige, for å skille høyresokk fra venstresokk..eller?

Våren lar vente på seg, men jeg tar med et bilde fra blomsterbutikken. Masse blomster en kan glede seg over inne..

Jeg vil ønske god helg med eller uten blomster på bordet..
Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. eller for å skilja ungane...

    god helg til deg og.

    SvarSlett
  2. Fine ,varme og gode sokker!! Må vera kjekt å få, ha ei superfin helg:))

    SvarSlett
  3. Er det tvillinger på gang i familien?
    I tilfelle må jeg gratulere!
    Flotte gaver å få, dette!
    Så var det hyggelig at du tok med disse vårlige blomstene. Det blir nok en god stund før våren dukker opp hos oss enda, så derfor var det hyggelig å se disse blomstene lyse opp...
    Ha ei fin helg!:-) (Tror kanskje jeg skal kjøpe meg blomster til helga, jeg)------

    SvarSlett
  4. Det er greit å noe som skiller ja !
    Fine sokker og nydelige blomster ;)
    Ha en strålende ukeslutt;)) Klem;))

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe fine sokker.Ja når det er tvillinger da blir det to stykk.Er tante til to gutte tvillinger men dem er nå store.Nydelig bukket.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil..♥♥

    SvarSlett
  6. Kjempefine sokker. Og klart tvillinger må ha likt. Koselig blogg du har

    SvarSlett
  7. Så søte sokker til noen små søte :-). Nydelige.

    SvarSlett
  8. Det är något speciellt med tvillingar. Fina sockor, och smart att dom är lite olika. Fina det förra paret under här också. Alpakka måste ju vara jättemjukt på dom små fötterna :)

    SvarSlett
  9. Så koselig da.Tvillinger er nå litt av en gave å få da.Flotte sokker. Ønsker deg en super helg.
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei!
    Fine tvillingsokkar.
    Eg er bestemor til tvillinggutar på 2,5 år...og akkurat i dag har eg passa dei nokon timar. Veldig kjekt!
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  11. Fine sokker til små, skjønne barn!!

    God helg!

    SvarSlett
  12. Så koseleg med tvillingar :) Du har nok å henga fingrane i som skal strikke til to små :)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)