BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 15. mars 2010

Fortsatt vinter

Neida, det er ikke vår enda. Etter ei flott helg med gode venner på Hemnkjølen der snøen lava ned og økte snødybden med ihverfall en halv meter, kan vi bare konstantere at det blir ei stund til våren kommer.


Det er vel bare å godta et det ikke kan gjøres noe med været, og at vi bare må leve med snø ei god stund enda ihverfall på min kant av landet. Så da ble det skitur idag også. Masse nysnø gjør jo at det ikke er så farlig om man mister balansen i løypa.. Det ble en fin tur egentlig..vinteren kan nytes i fulle drag. :-)
Tar med et lite visdomsord idag også. Lykkelig er den som ikke sørger over hva han mangler, men gleder seg over hva han har.
Posted by Picasa

I helga strikka jeg disse sokkene. Fikk låne et par sokker av Jenny som jeg strikka opp. Et mønster som gir en artig dybde/skygge effekt. Ha ei fin uke!

9 kommentarer:

  1. Ja, det er uten tvil fortsatt vinter, selv om jeg kjenner at våren flørter med meg når solen skinner og varmer. ;-)
    Liker godt bloggen din og tror vi har noe viktig felles. ;-)

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  2. Det er ikke bare hos deg det kom mye snø i helga! Her i hos meg måtte jeg måke frem trappa for å komme meg inn i går. Ikke alltid koselig å komme heim fra tur ;-)
    Sokkene du strikket i helga ser kjempegode ut! Og fin farge nå som det snart er påske!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Snø er det her også.Så smelter det litt og så kommer det litt til. Slik går nå dagan...Bare å ta det med.Flotte sokker.Veldig koselig fargesammensetning.Takk også for din fine kommentar i bloggen min.
    Ønsker deg en fin ny uke

    SvarSlett
  4. Ser ut som et artig mønster å strikke. Tror jeg har sett noe lignende i en bok en gang. Her er det ikke mykt å miste balansen, hverken i skiløypa eller på islagte stier, så det er best å holde seg til bar mark....

    SvarSlett
  5. "No legg seg snøen så kvit og lett bort i bakken, bort i bakken
    og haug og hole og alt vert slett bort i bakken...." sang vi på skolen i gamle daga.Det snør herogså, men totalt er det ikke så mye- ennå!
    Strikka nettopp sokker maken til de du viser. Har sett votter i samme mønster.
    Ønsker deg mange fine skiturer ennå. Husk at ikke er påske ennå og da er det fint med litt snø.

    SvarSlett
  6. Det er snø hos oss og men det er blitt mykje varmare i været så den smelter no litt om senn. Flotte labber du har strikka, ha ein god kveld:))

    SvarSlett
  7. Så flink du er...
    No er vi inne snøa :-)

    SvarSlett
  8. Hei.Så koselig att du har vært på Hemnkjølen.Dær har jeg vært mange ganger på ski i mine unge dager.Mamma mi er fra Vinjefjorden.Hus dær.Som min søster har nå.Fint oppå dær.Kjempe fine sokker.Fine farger.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  9. så flotte sokkar du har strikka.
    Med ein halv meter snø, er det nok ei stund til snøklokkene kjem opp hos dykk. Me kan gleda oss over nesten bar mark og plussgrader.
    Ha ein fin ettermiddag.

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)