BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 24. mars 2010

Den stolte hane

Denne hanen er mitt bidrag til påskepynt 2010. Jeg er strikket etter oppskrift fra Sandnesgarn i fritidsgarn. Den er fyllt med vatt og øverst og ris nederst slik at den sitter godt og stødig.





Så må vi lage litt vårstemning inne, vi som har en meter snødybde på plena enda. Denne ble laga av ei flink og hyggelig dame i blomsterbutikken som jeg setter veldig stor pris på. Det ble vårstemning i ei blå krukke.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Ser riktig stolt og kry ut han der. Koselig å pynte opp med fine vårlige farger rundt seg.

    SvarSlett
  2. Kjempefin hane!
    Har visst mønster liggande på ein liknande som eg var bestemt på å lage til påske....jaja, endå nokon dagar att.

    SvarSlett
  3. Den hanen er fin!
    Jeg pynter ikke til påske i år, for jeg drar til Canada for å besøke min kjære!

    God Påske!!

    SvarSlett
  4. Flott hjemmestrikket hane. Ha det bra - klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så stilig...
    Vakker hane og Påskedekorasjon :-)

    SvarSlett
  6. Å så søt hanefar blei og flotte påskeblomster:))

    SvarSlett
  7. Så koselig og avslappa denne karen ser ut da. Artig.Ønsker deg en fin kveld videre, Brita.

    SvarSlett
  8. Tjihi, den stolte hane tar seg virkelig bra ut! God påske :)

    SvarSlett
  9. Vil ønske deg en riktig fin påske.
    Klem

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)