BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


tirsdag 14. juli 2009

Sølvbryllup


I dag har Rag og jeg vært gift i 25 år! Denne rosebusken fikk jeg fra han. Han vet jo hvor glad jeg er i blomster, og mente at den skal kunne vokse i 25 år. Må nok finne en romslig plass til den i hagen..
(kameraet mitt er nok for dårlig til å ta nærbilder av blomster..men må ha med bildet likevel, for tanken bak var så god..)




Jeg gav denne blomstebuketten til han og han så straks at den ligna brudebuketten min.. :-)
Vi tar sikte på 25 nye år!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med sølvbryllupsdagen
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med sølvbryllupsdagen! :-)
    Vi fikk ikke oppleve vårt sølvbrullup. Det skulle vi feiret det året O gikk bort. ( Vi var gamle da vi giftet oss).......
    Flotte blomster!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen som var!!
    vi hadde den 12.....23 år:o)
    Nydelige roser!!
    ha en fin sommer:o)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Først gratulerer med dagen! Jeg har ikke besøkt deg tidligere, men kommer helt sikkert igjen til denne fine bloggen!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)