BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 20. juli 2009

Restesokker





Så kom regnet. Og det blir litt mer innesysler. Vi er tilbake fra en vellykket blåtur til Kristiansund med de som betyr aller mest for oss..Barn, svigerbarn, foreldre og Emilie. Tusen takk for at dere ble med oss..
Men altså-nå er det innetid og strikketid. Etter at jeg begnte å blogge, har jeg blitt inspirert til sokkestrikking. Har flere prosjekter på gang, men valgte å vise disse idag. Restesokker med sort senja bunnfarge strikket med 2,5 pinner.Synes de ble friske og fine :-)

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Du er nok "arvelig belastet".
    Din mor er også flink med strikkepinnene.
    Flotte sokker!

    SvarSlett
  2. Så tøffe sokker!! Fint å strikke når det øser ned som verst ute!!
    I dag er det høst her.....må bruke tiden til innearbeid i dag....grrr......

    ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig om du vil følge meg. Jeg er nybegynner på blogging slik at ord og begreper går litt i surr enda ,men det kommer nok etter hvert.

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)