BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


fredag 31. juli 2009

Nina Weibull



Vi kom fra hytta idag, og da så jeg til min glede at Nina Weibullrosa som jeg fikk av min søster for 2 år siden blomstra. Den skal egentlig ikke klare vinteren i H6-hagen min, men jeg har stelt pent med den, og det er ordentlig artig at den overvintrer.
Det blir litt hipp som happ med blogging framover, da det er ferietid og dagene blir planlagt utifra vær, humør, ideer, dagsform... etter mottoer "vifårserravettu" Men hvem vet- plutselig er jeg tilbake igjen :-)

4 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en riktig god helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så gøy når det blomstrer i en sone den egentlig ikke skulle tåle:o)

    ha en fortsatt fin sommer.o)

    SvarSlett
  3. Weibull er en trofast dame, men at hun greier H6, det hadde jeg ikke trodd. Morsomt da!

    SvarSlett
  4. Det er det jeg har sagt: Du HAR grønne fingre, du! Jeg prøvde denne første året jeg bodde her, men den overlevde ikke. Derfor blir det aldri mer Nina Weibull på meg. Men artig å se at det går an. Du er flink!:-)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)