BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


tirsdag 3. november 2009

Novembersokker

Jeg tok med meg kamera på en tur i skogen idag. Lauvet har falt av trærne og det ikke mange farger igjen i naturen
Posted by Picasa


Da jeg strikka disse sokkene, tenkte jeg ikke på noe tema. Jeg fant et mønster her og strikka de med garn jeg hadde i kurven. Men idag da jeg tok de fram for å feste trådene, så jeg det jo. Det er jo novembersokker! Grå som stein og bare trær og en del brune innslag.
Posted by Picasa


Posted by Picasa


Novembersokker..


Tanken gjev uro, tanken gjev sut; endå må du tenkja tankane ut. (Arne Garborg)

16 kommentarer:

  1. så hyggelige sokker,kunne jo ikke passe bedre enn i november.
    ha en koselig kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Flotte novembersokkar....og mønster over heile...so fint!!!!

    SvarSlett
  3. Vilka fantastiska mönster du stickar, så fina! Kram //BiZen

    SvarSlett
  4. vilka fina Strumpor. Tittade har återigen en bra dag ute också.

    SvarSlett
  5. Jeg har bestandig sagt at november er også vakker, dine sokker likeså;) Flotte novembersokker;) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Du er flittig med strikkepinnene,- og ikke minst flittig!
    Flotte sokker her!
    Ha en fin kveld!:-)

    SvarSlett
  7. Ser ut som de er tatt rett ut av ura disse sokkene. Flotte.
    Klem

    SvarSlett
  8. Flotte sokker. Novembersokker var et godt navn på disse. Det som er bra med november, er at man kan kose seg i sofakroken med god samvitttighet. Ennå er ikke julemaset satt inn for fullt.

    SvarSlett
  9. Jeg er ikke noe glad i November, det er vel den måned jeg liker minst..men dine sokker liker jeg, behaglige farger og vakkert mønster :)

    SvarSlett
  10. Flotte sokker du har strikket, både disse og de like under her!

    SvarSlett
  11. ja dette var fine novembersokkar :)

    Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.Det var flotte novembersokker,kjekt å strikke sokker!! Ha ei fin helg:))

    SvarSlett
  13. Sokkene var kjempefine..flotte bilder også. Novemberfargene kom riktig så godt frem. :-)
    Ha ei fortsatt fin novemberuke.

    SvarSlett
  14. Kjempefine sokker!!
    Ja fargen passer jo godt til november!!
    Her er også de fleste bladene falt av trærne nå....men ute er det en fin temperatur for tiden!!

    Ha en fin søndag:o)

    SvarSlett
  15. Herlige tanker nøstet inn i en skikkelig november-sokk! Knall! HIlsen Heidi.

    SvarSlett
  16. Kjempefine novembersokker.
    November er vakker, det er min mnd.
    Klem Ann<3

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)