BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 2. juni 2010

Pelargonier på sommerferie


Idag har pelargoniene blitt flytta ut i det som er av kasser og krukker. Jeg har lagt noen fjellstein (som egentlig er samlet for å brukes til noe helt annet)innimellom blomstene for å varme jorda, holde ugress borte og så ble det jo ikke direkte stygt heller da. Eføy og Flittig Lise er også blitt flytta ut på feriekoloni.
Posted by Picasa




 
Posted by Picasa

Margaritter er en av mine sommerfavoritter.

7 kommentarer:

  1. Så fint det har blitt hos deg!:-)
    Du er flink med blomster og dekorering.
    Koselig!:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så pent og frodig! Deilig å kunne nyte hagearbeid og se at ting spruter ut i full blomst. Herlig tid vi har nå! Takk for titten her på en hyggelig blogg =)

    SvarSlett
  3. Så fint du har det i bedene dine. Lurt med de steinene. Nydelige bilder. Flotte pellargonier.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint i bedet ditt Brita....og stein er så fint å bruke!!
    Forkjærlighet for rosa blomster......ja det har jeg nok :o9

    ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett
  5. å så koselig et innlegg dette var,herlig når en kan sette blomster ut.
    vakkert.
    ønsker deg en herlig kveld og flott morgen dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei, Brita
    Takk for hilsen, det var koselig. Nå er det en stund siden jeg var innom bloggen din. Nydelige blomster hos deg. Helt enig med deg at det er flott å bruke steiner i bedet.

    Ønsker deg en god og varm helg. Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)