BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 27. januar 2010

vinneren er..

..trukket og jeg vet hvem som er den heldige, men først vil jeg bare ta med disse sokkene som er strikket i tynt alpakkagarn. Fargen er svart, som du ser er det en lite fotogen farge. Sokkene er ei bursdagsbestilling, og jeg tror nok de skal varme noen kalde føtter ett sted der ute. Har du bursdag snart, er de kanskje tiltenkt føttene dine, hvem vet?

Men tilbake til trekkinga. Jeg gav ei utfordring om å komme med ordtak..og jeg vil takke alle som har bidratt med kloke hverdagsord. Jeg har lagra de og vil nok ta de fram med jevne og ujevne mellomrom. Alle som skrev kommentar på innlegget mitt ble med i trekkinga om pulsvarmere
Jeg skrev 32 navn på lapper og den første som ble trukket ut var..

BODIL med bloggen Bodil hobby og foto, gratulerer til deg, du er ei hyggelig bloggedame, som alltid har noe spennede på bloggen din og som har mange hyggelige og oppmuntrende kommentarer! Og igjen TAKK til alle som bidro i konkurransen min

11 kommentarer:

  1. Gratulerer til Bodil som fortjener denne premien! Hun har alltid noe fint å si i sine innlegg og kommentarer! De sokkene kommer nok til å varme både hjerte og føtter ;)) Stor klem!

    SvarSlett
  2. Jeg har nokk litt for lenge igjen til bursdagen.. håper noen får glede av dina sokker, alpakka höres både varmt og mykt ut. Grattis Bodil til gevinsten :)

    SvarSlett
  3. Hei.TUSEN TAKK TUSEN TAKK.Nå ble jeg kjempe gla.Kjempe fine pulsvanter.Har send deg E post.Første gang jeg har vunnet i bloggverden.Er så kjekt.Kjempe fine sokker.Du er kjempe flink.Er så dårlig fårm så det blir ikke så mye med bloggingen i kveld.Ha en riktig fin kveld og Torsdag.Masse klemmer fra Bodil..

    SvarSlett
  4. gratulerer Bodil,ja dette fortjente hun virkelig.
    ønsker deg en god kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den heldige vinneren!
    Det ble ikke min tur denne gangen, men pytt pytt.Alle kan ikke vinne, og vi får glede oss med vinneren.....
    Det ser ut til at det har vært en flott tur til Riga under her...
    Ha en fin dag!:-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til Bodil, nå var hun jammen heldig.

    Ser dere har vært i Riga i innlegget under. En herlig by, jeg var der på juleshopping høsten -08. Men kaldt da også, om ikke så kaldt som nå.
    Ha en fin dag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  7. Gratulerer til den heldige vinner som ble Bodil. Jeg har bestandig så kalde hender, så jeg må kanskje strikke meg et lunende par til meg sjøl. Har gitt bort de jeg har strikket tidligere.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Det går med ca 2,5 nøster alfa til Bellas Mittens hvis du strikker dem så lang som de skal, så det blir nok 1 nøste for lite om du skal strikke dem like lang som de på bloggen min :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye til Bodil :o) Velfortjent!
    Så moro at du vil være med på min Give Away ;o) Nå ligger du i glassbollen som 1.kommentar ;o) Lykke til. Tusen takk for koselig hilsen. Ha en strålende flott helg!
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  10. hei.
    bare innom å ønsker deg lykke til i min give away.
    koselig du ville være med.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Etter å ha fått lagt jula litt bak meg - har jeg omsider begynt å tenke på de gavene jeg lovte å gi videre i høst. Siden du var førstemann på lista hos meg, kan du vente deg en liten gave i postkassen om ikke så lenge. Trenger bare navn og adresse. Kan sendes på E-post til solv-h2@online.no

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)