BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 13. januar 2010

7 ting om meg



Jeg fikk denne awarden fra bestemor Drillo..og med den følger et utfordring om å si 7ting om meg selv.
Jeg synes dette er vanskelig og spurte derfor min bedre halvdel om hjelp til å komme igang..
1. Sindig, men kan si fra hvis jeg føler det er nødvendig.
2. Stabil, lever et ganske A4-liv
3. Turgåer, liker meg når jeg kommer opp på fjellet
4. Systematiker, jeg må ha system som gjør at jeg kan finne igjen saker og ting.
5. Jeg liker å grave i jorda, og se at ting vokser og gror. Gleder meg over blomster.
6. Jeg prøver å ta min del innen frivillig arbeid..
7. Jeg trives godt i eget selskap, men kan også være sosial.
Jeg vil gjerne gi denne awarden med utfordring videre til 3 gode bloggvenner hverdagsglimt en ganske ny blogg om undrende, overaskende og koslig hverdagsfilosofi..Neste utfordring går til Sefta Holm Design en blogg jeg ofte er innom og som har en nydelig kombinasjon av håndarbeid og foto. Så vil jeg utfordre refleksjoner på livsvegen en hyggelig blogg som har tanker om mye og mangt.

10 kommentarer:

  1. Flotte egenskaper ved deg dette, Brita. Ha en hyggelig kveld - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  2. Her fikk du sagt mye om deg selv og det viser at du må være en flott dame!
    Kan også fortelle deg at det er min datter som har laget denne awarden, men utfordringen er det andre som har lagt til. Det er sikkert et par år siden hun laget den. Artig å se den igjen og at du fikk den! Hun har bloggen Husfruas Memoarer.
    Ha det godt! -Margit-

    SvarSlett
  3. Ja, her var det mye sant om deg, slik jeg kjenner deg. Vil takke for at jeg slapp å få denne utfordringen. Jeg har fått den en gang for lenge siden, og den finnes et sted på den gamle bloggen min, så det er ganske lenge siden.
    Jeg er ikke sånn skientusiast som deg, så jeg har ikke vært ute på ski enda.....

    SvarSlett
  4. Tusen takk, det var hyggelig å få denne awarden. Blir kjempeglad for sånt. Skal se om jeg får til å skrive noe om meg selv. Ser at du trives med mye av det samme som meg, trives veldig godt med alenestunder og få blomster til å gro i hagen. Ønsker deg en riktig god kveld og dag i morgen. Klem fra Turid

    SvarSlett
  5. Åh, dette var synd! Nå som jeg akkurat har funnet fram til deg. Syns bloggen din er veldig fin med gode bilder og interessante tema. Men en bruker mye tid på bloggen om en vil besøke bloggvenner og kommentere. Likevel føles det som et vindu ut der du kan møte andre og få nye inntrykk. Er ikke sjøl så flittig blogger, men legger inn et innlegg i ny og ne. En bestemmer jo sjøl over det, heldigvis. Vil takke for at jeg fikk komme på besøk på bloggen din og ønske deg alt godt. Hvem vet, kanskje du en gang senere vil få lyst til å stikke innom igjen.

    SvarSlett
  6. Hei.Veldig koselig å bli kjent med deg igjenom bloggverdenen.Nå fikk jeg bli ennda bedre kjent med deg.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Skal prøve ta den ein dag, sjølv om eg tok ei liknande utfordring i fjor haust.
    Ha ei kjekk helg!

    SvarSlett
  8. Så nydelig bilde du har på toppen, Brit! Lager hun flere? Sendt deg en melding på fb.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med award. Så gøy å få vite mer om deg, du høres ut som en dame med mange fine egenskaper.
    Ønsker deg en fin uke videre :)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)