BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


fredag 24. juli 2009

Rosenborg-sokker




Nok en regnværsdag. Dette er rbk sokkene som jeg har strikka mange av i forskjellige størrelser og garntype. Disse er strikka i siljagarn og er i størrelse 4-5 år, men jeg har også strikka herrestørrelser. Gutta vil jo ikke ha så fargesprakende sokketøy, så da er dette et alternativ . Jeg bor jo i Rbk land med ihuga fans rundt meg, og disse sokkene har blitt godt mottatt.

7 kommentarer:

  1. Sokkene var fine,de. Men jeg ville ikke gått rundt som en levende reklame for Rosenborg for det. ( Joda, jeg ser på RBK-kamper, jeg også, på TV), men fra det og gå med reklame for dem, det blir ikke aktuelt.......

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for koselig kommentar. Nå er det en stund siden jeg var innom deg, blir ikke så mye bloggbesøk når været er godt og mye tid blir brukt til hytte og marketurer. Kom nettopp hjem fra en tur nå.
    Så flotte sokker du strikker. Flott de av restegarn og. Ha det godt. Hilsen Margit.

    SvarSlett
  3. Skikkelig kule hadde nok min sønn på 8 år sagt! Han heier på RBK selv om vi bor på Østlandet og ikke har noen familie i Tr. heim. Sånn kan det gå :-)

    SvarSlett
  4. Hei Brit
    Takk for alle hyggelige kommentarer fra deg.
    Har hatt litt problemer medå få kommentert rundt , men det går vist bedre i dag.
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempe fine sokker,jeg hadde gjerne gått med dem.Du kan dette med sokkestrikking ser jeg.
    Planten jeg kjøpte av deg på Åfjorddagan vokser som bare det.Den skulle taes inn til vinteren var det ikke slik???Ha en fortsatt fin dag.
    Klem fra meg...

    SvarSlett
  6. Fine sokker:) Jeg har en vennehilsen til deg nederst på bloggen min:)

    SvarSlett
  7. tøffe sokker. Du ha itj koinna tænkt dæ æ delt/sælt oppskrefta?

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)