BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


fredag 3. juli 2009

Hammerbergroser





Vi har deilige varme sommerdager i Trøndelag. Ferie..nei, det er lenge til enda. Men vi har lange ettermiddager med sol og uteliv. Idag tok jeg bilde av Hammerbergrosene. De er ikke så prangende og elegante, men de er enkle og hardføre og dufter slik som gamle roser gjør. Når jeg kniper av gamle skudd, vil den komme med stadig nye velduftende rosa blomster, og jeg vil ha glede av den lenge..

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig besøk.
    Det var mange flotte blomsterbilder i bloggen din. Skvatt litt da jeg så huggormen, jeg har skikkelig ormeskrekk.
    God helg !

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Det er bare så nydelig med roser!!
    Når det blir litt kjøligere i været skal jeg på handel og kjøpe meg noen flere jeg ønsker meg:o)
    ha en fortsatt fin helg...og kos deg:o)

    SvarSlett
  3. Nydelig rosebusk! Du er visst en skikkelig blomsterekspert, du!
    Jeg husker fra min barndom slike roser. Ei nabodame hadde maken, tror jeg.
    Ha en finfin dag, og nyt godværet!:-)

    SvarSlett
  4. Fine roser du har.....
    og so var det litt artig med pilen.
    Gjekk på eit flettekurs i januar og det var urtuleg kjekt.
    På det kurset fekk me tilbod om å flette levande pil....og det var òg moro.
    Fekk kjøpt nokon plantar og laga ein liten pilåker....vert vel ikkje den store avlinga fyrste året, men på sikt håpar eg det vert litt å flette av.....interessant er det iallfall.
    Ha ei god helg!!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)