BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 28. oktober 2009

Lilla sokker


Dette sokkeparet har jeg strikket i Sisugarn og pinner 2,5
Lillafargen kommer ikke så godt fram på bildet..


Mønsteret har rette vinkler og det passer meg bra,
og skal være enkelt å strikke av...


Tror nok det blir flere sokker i dette mønsteret
Posted by Picasa


Posted by Picasa

Idag har jeg fått noen tips fra britsinblogg om bl.a picasa. Det skal bli morsomt å eksperimentere videre på dette..

15 kommentarer:

  1. Så flotte sokker! Fin farge. Og linkingen gikk fint! Artig at du kunne bruke noen tips.
    Nå har du fått besøk fra Sverige også, ser jeg.
    Artig å se hvem som er innom.
    Takk for besøket,,, ,,,,,,,,

    SvarSlett
  2. så skjønne sokker,ser veldig varme ut,godt med sokker nå om dagen og natten med..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Fina sokker, likte bården på skaften men prikken over i må være den lille kanten før tærna, så søtt. Liker Sisu, det er så godt å strikke av og mykt å ha på seg, så de er sikkert deilige på foten :)

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig fine sokker! Hvor fant du oppskrifta? Sisugarnet er også et av mine favorittgarn! Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Det var flotte sokker! Tror jeg må vise dette mønstret til min datter, hun strikker mye sokker, eller lester som vi sier. Sikkert varme og gode å ha når kulda setter inn. -Margit-

    SvarSlett
  6. Dom ser sköna ut och så vackra, både färg och mönster är ljuvligt!Du är duktig att sticka mönster. Ha en fin helg, tänd ljusen och njut //BiZen

    SvarSlett
  7. Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
    Assi

    SvarSlett
  8. Hei Brita!
    Så kunstneriske sokker du lager. Det skal være litt ekstra det en har på beina og.Superfine.
    God kveld til deg

    SvarSlett
  9. La meg til som din følger jeg.
    Vi sees

    SvarSlett
  10. Kjempefine sokker og flott mønster!! Sisu er deilig å strikke av, og det blir gode sokker. Jeg har ikke fått prøvd slitestyrken enda, - men har hørt den er bra! :)
    Lilla er en alldeles nydelig farge, men ufyselig vanskelig å fotografere! Den kommer aldri helt til sin rett på bilder... *erfaring*
    Jeg har et annet fotoedit-program som jeg bruker, - PhotoScape. Det anbefales også på det varmeste! Gratis og veldig brukervennlig. (dagens reklame :P )
    Ellers har vi hatt en deilig sydentur, - nå skal innholdet i kofferten byttes ut og vi durer nordover! :)
    Ha en flotters uke, - og hils mannen :) Klem!

    SvarSlett
  11. Så flink du har vært. Koften til Emilie var nydelig og smart å strikke initialene hennes på sokkene. Flotte farger på alt du har strikket. Ønsker deg en strålende søndag. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  12. Kjempefine sokker Brita!!
    Har lyst å prøve meg på noen jeg også!
    ha en fin søndagskveld:o)

    SvarSlett
  13. Flotte sokker du viser her.
    Vesketøflene er laga med to rette og to vrange, og blir som ei vrangbord som trekker seg saman rundt foten. litt vanskelig skreve kanskje, men eg håper du forstår kva eg meiner.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  14. Så flotte sokker du har strikka og genseren i forrige innlegg var kjempefin!!

    SvarSlett
  15. Hei.
    Tusen takk for hilsen på dagen min. Det var koselig!
    Så fine sokker du har strikket, og så er det vel sånn gresk mønster, eller?
    Og grattis med barnebarn som hadde bursdag.
    Nattaklem fra Ann<3

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)