BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


torsdag 22. oktober 2009

Du store alpakka




Gubben har akkurat kommet hjem fra en tur til Peru. Han hadde mye spennende å fortelle fra et flott og kulturrikt land. Dessuten hadde han med seg masse alpakkagarn i kofferten. Det var jo midt i blinken!! Nå leter jeg etter gode ideer til å begynne å bruke garnet. Det blir vel både pulsvarmere, skjerf og sjal tenker jeg. Skal komme tilbake til resultatet.

Dagens sitat: Lykkelig er den som ikke sørger over hva han mangler, men gleder seg over hva han har.
Demokrit

9 kommentarer:

  1. Ojojoj! Så flink (snill!) han har vært! Kjøpt med flott garn til deg ;) Alpakka er utrolig deilig og mykt da! Dette må du strikke deg noe fint av!
    Takk for hilsen i bloggen min! :) Nå står vi på farten og skal reise sørover. Og JA, - jeg skal ha med strikkinga, - må jo ha noe å gjøre de 6 timene hver vei med fly vettu ;)
    Skal bli godt å komme seg ned i varmen nå!
    Ha en flott uke! Og hilse til mannen i huset! :) Klem!

    SvarSlett
  2. Du store, og ekte vare fra Peru!! Nå har du mye å gledes over. Hva det enn blir til så blir det varmt og mykt, for en snill mann du har som kjøper garn når han er på tur :)

    SvarSlett
  3. Så flott garn;) Gleder meg til å se resultatet;) Ha en fin kveld! Klem!

    SvarSlett
  4. Heldiggrisen! Så fint å få så masse flott garn rett fra opphavet. Selv klarer jeg meg ikke uten alpakka på tær og fingre ;)

    SvarSlett
  5. Så mye hærlig garn du har fått,skal si du e heldig. Skjønne farger også. Alpakke er nå bare kjempedeilig,skal bli spennende å se hva du får laget. Ønske dæ ei riktig fin og trivelig helg!

    SvarSlett
  6. Kan tenke meg det er nydelig garn! Alpakka er så deilig å strikke av og å ha på seg.
    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Så kjekt å få så masse fint garn da!
    Ser det skrytes av dette garnet her inne og vil prøve det selv!! Ser så deilig ut!!
    Og sitatet ditt var flott....så sant så sant:o)
    ha en fin helg:o)

    SvarSlett
  8. Ååå så heldig du er som har fått så masse fint garn, liker veldig godt alpakkaen som kjem frå du store alpakka:))

    SvarSlett
  9. hei igjen,koselig du ville bli min følger.
    ha en fin mandag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)