BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 21. september 2009

Pulsvarmere m flette




I Bornholm var vi innom et par markeder, der det ble solgt håndarbeid, hobbbyartikler og mat- felles for alt som var til salgs var at det var hjemmelaget. Jeg kjøpte disse pulsvarmerne som er både enkle, varme og tøffe. Så nå har jeg funnet fram Sisu garn er i full gang med å strikke pulsflettevarmere. Jeg legger opp 40 masker med pinne nr 3. Kanskje er det en god ide til julesalget, eller en vennegave.?

6 kommentarer:

  1. Heisann.
    Tror jammen jeg skal lage et par pulsvarmere til den ene søsteren min til jul. Hun har klaget over at hun har så lett for å bli kald på nederste del av armene. Ønsker deg en fin uke. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  2. pulsvanter er jo så lekkre....flotte gaver å gi bort...disse var kjempefine...

    SvarSlett
  3. Vilka fina pulsvärmare du hittat.
      Ha det gott.

    SvarSlett
  4. Pulsvarmere er fine gaver og disse så gode og varme ut !Det er flotte vennegaver og arbeidet er lett å ta med seg hvis man vil.

    Ha en flott uke med mange pulsvarmere:)

    SvarSlett
  5. Fine pulsvarmere du kjøpte! Sikkert noen som blir glad for en slik gave, ja. Lykke til! ha det godt! fra Margit.

    SvarSlett
  6. Så fina ! Jeg har aldri strikket pulsvanter men nå tror jeg jammen jeg skal forsøke. Sisu er jo mitt i blinken, jeg har noen liggendes, slike med fletter var så søte.

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)