BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


lørdag 12. februar 2011

Sokker og utfordring


Posted by PicasaEnda et par Jessisokker. Jeg liker disse sokkene, og det gjorde Ingvill også som var fotomodell (for anledningen) og sa at hun likte sokkene veldig godt. Egentlig ønska hun seg slike sokker..Mange artige detaljer her som f.eks. tåoppstrikk og forkorta hæl, beskrivelse på bloggen med pinner, som du finner her..Ble egnetlig veldig fornøyd med de..De ble strikka med senjagarn og pinne nr 2,5. Og hvem er eieren av disse sokkene? Jo, Ingvill selvfølgelig..

Jeg har fått ei utfordring fra Anne Grete sin blogg som jeg skal prøve å svare på..


Utfordringen er som følger..

4 ting jeg har gjort idag

vært på besøk hos min mor

vaska klær

bakt laup

sett Johan Remmen Evensen hoppe laaangt på ski

4 ting jeg liker dårlig

å bli ignorert

å bli dårlig behandlet

lutefisk

å fryse

4 ting jeg har lyst på
nysteika laup med ost..de ligger klar på kjøkkenbenken..
sol og varme..ok da, jeg må nok vente noen måneder enda, men det er jo lov å drømme..

roser på morsdagen..hint..hint

det siste jeg ønsker meg vil jeg ikke sibort..hemmelig..hihi

4 bloggvenner som får utfordringen fra meg

Nina blogg En koselig strikkeblogg ispedd en god del turglede

Mormors verden Også dette en koslig strikkeblogg..dessuten bobler den over med mormorglede!

Bestemor Drillo Mye fin stemning på denne bloggen. Tipper hun gleder seg til Holmenkollen..

Solsikken En turglad fotograf dette..Hyggelig å bli med på solsikken sine turer.





4 kommentarer:

  1. Flink til å strikke du..
    Syns det er gøy å starte, men har ein lei tendens til å bli liggande uferdig..

    Ha vakker helg!

    SvarSlett
  2. Hei du ! Takk for utfordringen, synes det er koselig at du tenkte på meg,men denne fikk jeg i forrige uke fra Mormortanker og Elin Osa Søreng! Den ligger under etiketten Utfordring!
    Ja jeg gleder meg til Holmenkollen kan du veta!!! Stor klem fra bestemor som har influensa!

    SvarSlett
  3. Hei.Gratulerer så mye med Awarden.Kjempe fine sokker.Nydelige farger og mønster.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Flotte sokkar - kanskje eg skal "hiva" meg på eit slikt mønster...
    Takk for at du tenkte på meg med utfordringa.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)