BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


fredag 27. august 2010

Har britaiskogen sovna???

Neida, det har hun ikke. Hun har bare hatt en laang sommerferie full av mye rart. Jeg nevner i fleng..Finland, badstu, svømming,Tydal, molt, masse molt, barnebarn og tantebarn, barnedåp,slektstevne i Hoåsen, familiesamling, bryllup, blomsterbutikken, studier, sommergjester, leilighet, fjelltoppturer

Dessuten har huset fått ny farge i sommer.

Tidligere var det slik:


Idag tidlig tok vi avskjed med lillegutt som reiste til USA på college. Lykke til, lillegutt! Vi unner deg dette året, som du har gledet deg veldig til..
Så kjære bloggvenner..dere har vel hørt om bloggtørke..;-) Noe som går litt opp og ned. Så får vi se da, hva høsten bringer. Ha en fin høst alle bloggevenner!

8 kommentarer:

  1. Lov å ta seg pauser..

    Spennande å sende borna laaaangt vekk,
    men dei veks nok på det..
    Om 1år flyg vel eldstemann ut,
    kjenner eg grur meg alt..

    Flott farge på huset, bra jobba!!

    Ha ei kjekk helg :-)

    SvarSlett
  2. Hei.Huset ble kjempe fint.Ikke noe kjekt å sende de barna til USA men det går oftes bra.Savnet Aina jeg veldig da hun var der i ett år å bare 17 år men det jikk bra.Tøff ungdom synes jeg som drar så langt.Opplevelse for livet.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Hei! Og velkommen tilbake etter en velfortjent sommerferie! Riktig fin farge dere har fått på huset! Det gjør seg med litt nytt! Og nå som høsten er på tur blir det sikkert litt mer aktuelt med blogging og! Takk for koselig kommentar i min blogg :-) God helg!!

    SvarSlett
  4. Hei. kjekt å sjå deg her igjen, hørest ut til at du har hatt ein travel og innholdsrik sommer!! Og enda har du fått tid til å male huset og det vart flott!! Ha ei god helg:))

    SvarSlett
  5. Jösses, allt det på en sommar!! Har du hunnit vila undrar nu jag.. Fint färg på huset, förändringar fryder. Men USA det är långt, men säkert spännande. Ja vi får se vad hösten bringer, ha det bra :)

    SvarSlett
  6. Skal si du har utnyttet sommeren!! Så flott huset ble, synes det var fint før også jeg!!
    Klem fra bestemor!!

    SvarSlett
  7. Ja ,artig at du er tilbake. Sommeren og familie krever sitt. En rekk ikke alt.Huset ditt ble veldig fint. Spennende å skifte farge. Fargen kler huset ditt.
    Klem

    SvarSlett
  8. Det er godt med en liten pause av og til. Det er jo så mye man skal rekke over. Og huset deres har blitt flott, tenker du er fornøyd.

    Ønsker deg en god start på ei ny høstuke, så sees vi igjen her. Masse hilsen Turid

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)