BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 11. mai 2009

mai- en begynnelse

ok...da er bloggen min i startgropa, og jeg ska prøve meg fram i dette som kanskje kan brukes som dagbok, eller et sted for små og store frustrasjoner, eller et sted for hverdagstankene, hvem vet? Jeg er ihvertfall igang, så får vi se hvordan det utvikler seg da vettu,,:-)vet veldig lite om dette fenomenet blogg, men ble inspirert av en ny facebookvenn som hadde mye små og store hverdagstanker på bloggen sin. Jeg syntes det var inspirerende og artig. Hverdaghistorier.
Hva opptar meg idag? Snart 17 mai og jeg er valgt til å være leder for en komite som skal gjennomføre matervering, bilettsalg og matsalg. Spennede om dette fungerer, om folk kommer og om vi rekker å gjøre alt vi skal og ikke minst om alle synes de har en oppgave som det er litt mening i. Ingen synes det er kjekt å være med i en komite hvor det egentlig ikke er bruk for en. Og ikke greit å ikke rekke alt det som en forvanter ska gjøre heller. På planleggingsmøtet imorra får vi se hva som skjer..

2 kommentarer:

  1. Se her,ja! Dette greide du flott!
    Gratulerer med blogg, og velkommen i laget!
    Håper du vil like deg her og finne det interessant.
    Nå skal jeg sørge for at mine bloggvenner får greie på at du er her. Er helt sikker på at iallfall noen av dem vil besøke deg.
    Denne bloggverdenen er noen underlige greier.
    Du kan blogge det meste-...Og du blir kjent med mange hyggelige mennesker her.
    Lykke til!:-)

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg er helt fersk på dette med blogging jeg og , men veien blir til mens du går.
    Altid kjekt med nye bekjentskaper.
    Setter meg opp som følger jeg
    Ha en fin uke
    Laila

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)