BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 21. februar 2011

Snart VM

den mellomste bukken er hjemme på vinterferie, men skal snart tilbake til Oslo, og der nærmer det seg jo VM...Denne VM lua ble ferdig i en fei og skal bli med i sekken eller kanskje aller helst på hodet, når han skal til Holmenkollen til neste helg..Selv må jeg ta til takke med å følge med på skjermen-innimellom alle andre gjøremål..Tantegutten min er på besøk og er min egen mannequeng (heter det det?) idag..
Heia Marit Bjørgen..

6 kommentarer:

  1. Hei.Koselig lue Heia Norge.Kos deg masse under VM å ha en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Flott VM-lue! Du er flink!
    Det er jo greit å se VM fra sofaen også, da slipper man det styret som er rundt det der nede.....

    SvarSlett
  3. Stilig - så flink du er! Ha fine VM-dager, jeg er med i VM-strikke-along på Projo.

    SvarSlett
  4. Så fin den lua var, kjekt med små modeller som stiller opp!! Kos deg masse i helga:))

    SvarSlett
  5. Nå krysser vi fingrene for gutta i morgen!
    Lua var topp!
    Ønsker deg en god og spennende søndag!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)