BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


søndag 30. januar 2011

Ikeaglass-strikk


Idag morges fikk jeg oppdrag fra min førstefødte om å strikke en blomstervase....





Jeg tok fram noen ikeaglass, Cortina ullgarn, pinne nr 4 og satte igang. Jeg la opp 28 masker og økte etterhvert til 32...





Og vips så var det første "vasen" klar.. lenge før NM stafetten var ferdig med 2. etappe, og her snakker vi damestafetten!



Dette måtte blogges!
Det synes Emile også, som har laget et supert legokamera!Posted by Picasa
Jeg ønsker alle ei fin uke!


6 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk ide, så fint det blev!
    Sådana glas har jag också i skåpet.
    Kanske kan jag stjäla din uppfinningsrikedom?
    Ha det gott! //BiZen

    SvarSlett
  2. De ble jo kjempefine,har sånne glass i skapet jeg og,og der inne står de fordi de er så kjedelige.De kledde virkelig strikketøyet!!Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  3. Kjempefint og stilig!
    Har du fylt opp lageret med garn før startskuddet går i Kollen????
    Ha en fin uke!
    Klem;)

    SvarSlett
  4. Kjempefine ble de :)
    Strikk kan brukes til det utruligeste. Jeg har jo sett endel vaser i det siste som er keramikk som ser ut som strikk, men ekte strikk er jo enda bedre!

    SvarSlett
  5. Utrolig artig. Koselig å skape noe.
    Klem

    SvarSlett
  6. så stilig dette var da,
    riktig lekkert,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)