BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


onsdag 20. januar 2010

Riga

Vi har hatt ei langhelg i Riga. Mange flotte bygninger i gamlebyen

Fra en av de mange parkene i byen. Men det var kaldt! Minus 17 og fuktig luft gjorde at det ble en kald fornøyelse å gå på sight seeing. Men flott var det.



Vi stakk innom en brukthandel. Her var det masse smånips..

Denne gode og varme baskerlua ble jeg ferdig med til turen. Den er strikket i Alfa sandnesgarn pinne 6.

8 kommentarer:

  1. Flotte bilde frå Riga :)
    Jardmor? Else Kristine kanskje? Eller mora?
    Eg kjenner begge to. Else Kristine var med då eg fekk sonen vår.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig da med tur til Riga.Fine bilder.Kjempe fin lue.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Else Kristine jobbar som jordmor på Haugesund sjukehus :) Ho bur (iallefall delvis) på Bokn saman med foreldra sine. Kjekk dame :)

    SvarSlett
  4. brrr godt å komme hjem da,når det var så kaldt der.
    men deilig å få seg en tur,tenker dere fikk kost dere,herlig by har jeg hørt,masse fine bygninger.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Så koselig med langhelger i utlandet !
    Men fysj så kaldt! Ha en fin torsdagskveld ! Klem;)

    SvarSlett
  6. Høres fint ut med en liten ferie på denne tiden av året. Lua ble stilig og sikkert myk og god. Alfa er favorittgarnet mitt!

    SvarSlett
  7. Så deilig med en tur da.Fine bilder du har tatt.Velkommen hjem igjen.
    God helg til deg

    SvarSlett
  8. Riga er en by mange har sagt er vel verdt å se, ja mer enn det. En by man burde fått sett. ;-)
    Takk for titten.
    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)