BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


mandag 9. november 2009

Bursdagssokker





Da vi ble bedt i 43 årsdag i helga, ble disse sokkene strikka i full fart og pakka inn. De er strikka i Smartgarn m pinne 3. Liker å strikke sokkene med litt forskjellig striper. De er ikke helt like, men likevel så like at de er et par. Håper de vil varme godt utover høsten og vinteren.

..mandagssitat:
Den samme solen får voksen til å smelte og leiren til å herdes.
(Clemens av Alexandria)

12 kommentarer:

  1. Flotte sokker og super bursdagsgave som kjem til å varme godt utover vinteren!! Litt stilig når dei ikkje er heilt like, ha ein fin kveld:))

    SvarSlett
  2. fine deilige varme sokker,
    så moro å få.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Vilka fina sockar du gjort. Tänkte jag skulle ge mig på att sticka sockar någon gång, men tycker det ser krångligt ut vid hälen.
    Ha det bra

    SvarSlett
  4. Fine sokker du har strikket!
    Jeg er veldig glad i å få hjemmelaget gaver og håper selvfølgelig alle som får det av meg synes det samme!

    Og takk for hilsen i min blogg!
    Kjempetrivelig!

    Ha en finfin uke!

    SvarSlett
  5. Så fargerike og flotte sokker;) Tenker mottakeren ble fornøyd ! Ha en fin mandagskveld! Klem!

    SvarSlett
  6. Så flotte blå sokker.Heldigris som får de.Sees igjen

    SvarSlett
  7. Så flotte sokker. Stilig at de er litt forskjellige. Og en utrolig nyttig gave å få.

    SvarSlett
  8. En koselig gave å få!!
    Kjempefine sokker!!

    Ha en fin kveld Brita :o)

    SvarSlett
  9. Takk for koseleg komentar på bloggen min. Og velkommen som følger, kjekt da :)
    Eg legg deg inn på bloglista mi, og følger deg og ;)
    Alltid kjekt å få sokkar i presang, godt å varme føttene på i vinrerkulda.

    SvarSlett
  10. Kul med pratiske hjemmelagte gaver, de varmer godt de der sokkene, syntes de er ekstra sjarmerendes at de ikke ble helt like :)

    SvarSlett
  11. Du må gjerne komme i min fødselsdag også om du har sånne fine heimestrikka sokkar med deg, hehe.

    SvarSlett
  12. Ja, nå trenger man virkelig sokker utover:)
    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg og så ser jeg du har lagt en link til utloddningen i venstremargen JUHUUUU! Tusen takk!:)))

    Jeg kunne aldri ta visdomsordet du skrev galt opp: For det er jammen meg såååå sant!...bortsett fra at man kanskje ikke lærer helt og tie - når man bør - selv om man blir 50...;)
    Smil Torunn

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)