BRITAISKOGEN



..velkommen til bloggen min, koslig at du stikker innom, legg gjerne igjen en kommentar..


fredag 5. juni 2009

Blå sokker





Jeg liker å strikke, men har hatt strikkesperre i en lang periode. Men nå har jeg starta opp igjen, ble nok litt inspirert av Katleen Dakotas sokkeoppskrifter( det dårlige sommerværet er nok også en årsak) Jeg strikker masse sokker, innimellom også andre ting. Hvert år i november/desember er jeg med å arrangerer 2 julesalg, og da er det greit å ha noen sokker for salg. Men jeg liker også å gi bort..Lett å glemme at en faktisk kan strikke til seg selv også, disse sokkene er strikka av Senjagarn m pinner 2,5, ble nok litt små til meg, men det er alltids en fot et eller annet sted som passer..

1 kommentar:

  1. Du er flink! Du kan så mye, du! Jeg har visst
    strikkesperre hele tiden mer og mindre......
    Sokkene kommer helt sikkert til nytte.
    God helg!:-)

    SvarSlett

Jeg synes det er hyggelig om du legger igjen en hilsen på bloggen min :-)